Regulamin
I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze strony internetowej www.sti.edu.pl (dalej: „Witryna”) oraz zasady zapisu i udziału w szkoleniach ofertowanych poprzez Witrynę (dalej: „Szkolenia”).
- Administratorem Witryny i organizatorem Szkoleń jest Michał Szczutkowski, Beata Szczutkowska i Paweł Porczyk prowadzący spółkę cywilną pod nazwą „SOFT TISSUE INSTITUTE S.C. z siedzibą w Bełchatowie, os. Dolnośląskie 133, 97-400 Bełchatów, NIP: 769-223-04-63 (dalej: „Organizator”).
- Za pomocą Witryny jest możliwe skorzystanie z następujących usług drogą elektroniczną:
- Zapoznanie się z opisem Szkoleń Organizatora, z harmonogramem Szkoleń oraz z prezentacją wykładowców prowadzących Szkolenia,
- Kontakt z Organizatorem za pomocą danych podanych w zakładce „Kontakt”,
- Zapisanie się do Newslettera Organizatora,
- Zapisanie się na Szkolenie.
- Osoba korzystająca z Witryny (dalej: „Użytkownik”), w celu prawidłowego korzystania z Witryny powinien spełnić następujące wymagania techniczne: dostęp do sieci Internet, przeglądarka internetowa (Chrome w wersji min …………; Firefox w wersji min …………,; Edge). Wymagania sprzętowe korzystania z Witryny są analogiczne jak wymagania sprzętowe wykorzystywanej przeglądarki.
- Korzystanie z Witryny jest bezpłatne (z wyłączeniem Szkoleń) i nie wymaga utworzenia konta Użytkownika w Witrynie.
II. Szkolenia
- Szkolenia oferowane poprzez Witrynę są przeznaczone dla lekarzy stomatologów, techników dentystycznych, higienistek stomatologicznych lub innych osób związanych z funkcjonowaniem praktyki stomatologicznej albo z rynkiem stomatologicznym (dalej: „Uczestnicy”).
- Szkolenia mogą odbywać się w formie wykładu teoretycznego, wykładu i pokazu, wykładu i warsztatu praktycznego lub jako inne zajęcia o charakterze dydaktycznym. Dokładny opis każdego z ze Szkoleń znajduje się na stronach Witryny.
- Zapisy na Szkolenia poprzez Witrynę mogą być dokonywane wyłącznie poprzez podmioty będące przedsiębiorcami, dla których nabycie prawa do udziału w Szkoleniu jest związane z ich działalnością gospodarczą lub zarobkową (dalej: „Zamawiający”). Zapisy na Szkolenia przez inne kategorie podmiotów są możliwe wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu z Organizatorem zasad takiego zapisu i uczestnictwa, w formie email lub telefonicznej.
- W celu zapisu na Szkolenie należy uzupełnić formularz dostępny w Witrynie. Zakres niezbędnych do podania danych oraz sposób ich wykorzystywania określa Polityka Prywatności opublikowana w Witrynie. Zapisanie się na Szkolenie możliwe jest również w formie telefonicznej lub w formie wiadomości email. W takim wypadku rejestracja następuje zgodnie ze szczegółowymi zasadami wskazanymi przez Organizatora w formie mailowej lub telefonicznej.
- W przypadku, gdy Zamawiający i Uczestnik są innymi podmiotami/osobami, osoba dokonująca rejestracji na Szkolenie winna być upoważniona do przekazania Organizatorowi danych osobowych drugiej ze wskazanych osób. Osoba wypełniająca formularz rejestracji ponosi pełną odpowiedzialność za prawdziwość przekazywanych danych.
- Organizator zapewnia przebieg Szkolenia zgodny z wcześniej opublikowanym w Witrynie programem. Organizator zapewnia wysoki poziom merytoryczny Szkolenia, realizowany przez wykładowców z odpowiednimi kwalifikacjami i kompetencjami. Informacja o wykładowcy znajduje się w Witrynie w zakładce „Wykładowcy” po wybraniu odpowiedniego Szkolenia. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany wykładowcy, gwarantując jednocześnie taki sam poziom merytoryczny nowego prowadzącego. Zmiana z zachowaniem powyższych standardów nie jest podstawą do odstąpienia od umowy dotyczącej Szkolenia z przyczyn dotyczących Organizatora.
- Szkolenia odbywają się w terminach podanych na stronach Witryny. Jeżeli nic innego nie wynika z treści opisu Szkolenia, Szkolenia odbywają się w siedzibie Organizatora lub we wskazanej przez Organizatora lokalizacji na terenie miasta Bełchatów.
- Organizator wystawia certyfikat ukończenia Szkolenia, a w przypadku Szkoleń zarejestrowanych w Izbie Lekarskiej, wystawia zaświadczenie o odbyciu Szkolenia zawierające odpowiednią liczbę punktów edukacyjnych. Uczestnik ma prawo do bezterminowego wykorzystywania certyfikatu, w tym poprzez jego wywieszenia w miejscu prowadzenia działalności gospodarczej, pod warunkiem zachowania jego oryginalnego wyglądu, w tym oznaczeń Organizatora.
- Uczestnicy Szkolenia potwierdzają każdorazowo swoją obecność na Szkoleniu podpisem na liście obecności. Brak wpisu na liście obecności może uniemożliwić wystawienie certyfikatu lub zaświadczenia, bez prawa do rekompensaty z tego tytułu.
- Jeżeli co innego nie wynika z opisu Szkolenia w Witrynie, Organizator zapewnia Uczestnikom wszelkie narzędzia i materiały niezbędne do udziału w Szkoleniu.
- Uczestnicy mają możliwość wykonywania własnej dokumentacji fotograficznej podczas Szkolenia, która może być wykorzystana wyłącznie na potrzeby własnej praktyki, w szczególności bez prawa rozpowszechniania i dalszego udostępniania zdjęć lub ich wykorzystywania dla własnych celów szkoleniowych. Zgoda na wykonanie własnej dokumentacji fotograficznej nie uprawnia do wykorzystywania wizerunku innych osób, które biorą udział w Szkoleniu.
- Organizator po zakończeniu Szkolenia może wysłać Uczestnikom podsumowania Szkolenia i inne materiały o charakterze dydaktycznym. Materiały te mogą być wykorzystywane przez Uczestników wyłącznie na potrzeby własnej praktyki, w szczególności bez prawa rozpowszechniania i dalszego udostępniania materiałów lub ich wykorzystywania dla własnych celów szkoleniowych.
- Rezerwacja i wzięcie udziału w Szkoleniu są jednoznaczne z przyjęciem zobowiązania, że Uczestnik ani Zamawiający nie zorganizują ani nie wezmą udziału jako prowadzący w szkoleniu konkurencyjnym do Szkoleń Organizatora przez okres co najmniej 3 lat od zakończenia Szkolenia. Zobowiązanie to dotyczy zarówno Zamawiającego jak i Uczestnika. Za szkolenie konkurencyjne będzie uważane szkolenie, którego program w części lub w całości będzie powieleniem programu Szkolenia Organizatora, w którym uczestniczył dany Uczestnik.
- Naruszenie postanowień 2.11-2.13. będzie uprawniać Organizatora do żądania solidarnie od Uczestnika i Zamawiającego kary umownej w wysokości 100.000 złotych za każde naruszenie, co nie wyłącza prawa do odszkodowania do pełnej wysokości poniesionej szkody.
- Organizator w ramach przygotowania, realizacji i podsumowania Szkolenia może przesyłać Uczestnikom i Zamawiającym w formie email i SMS następujące wiadomości: informacje o zbliżających się terminach, informacje o zmianach dotyczących Szkolenia i inne informacje organizacyjne, informacje dotyczące rozliczeń Szkolenia, wystawienia certyfikatów, zaświadczeń i faktur, podsumowania i podziękowania za udział w Szkoleniu, ankiety satysfakcji, informacje o opublikowaniu materiałów foto i wideo ze Szkolenia.
III. Płatności za Szkolenia
- Rejestracja na dane Szkolenie pociąga za sobą obowiązek zapłaty opłaty rejestracyjnej w wysokości 20% ceny podanej w opisie danego Szkolenia.
- Opłatę rejestracyjną należy uiścić w terminie 3 dni od dokonania zgłoszenia na Szkolenie, nie wcześniej jednak niż w momencie otrzymania od Organizatora potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia w formie email (wysłanego na adres wskazany w formularzu rejestracyjnym).
- Niedokonanie opłaty rejestracyjnej w terminie wskazanym w puncie poprzedzającym skutkuje wypisaniem Szkolenia (rozwiązanie umowy na uczestnictwo w Szkoleniu).
- O udziale w Szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń i uiszczenie opłaty za Szkolenie w całości. W przypadku, gdy Zamawiający dokona zgłoszenia na Szkolenie poprzez Witrynę we wcześniejszym terminie, a następnie opóźni się z zapłatą jakiejkolwiek raty wynagrodzenia za Szkolenie, Organizator może wykluczyć jego zgłoszenie i zastąpić zgłoszeniem Zamawiającego, który dokonał zgłoszenia w późniejszym terminie.
- Informacja o wypisaniu ze Szkolenia jest przesyłana na adres email Zamawiającego podany w formularzu rejestracyjnym.
- Informacje o wysokości opłat, możliwości uiszczania opłat w ratach oraz termin ich wnoszenia za poszczególne Szkolenia są dostępne w zakładce „Szkolenia” po wybraniu odpowiedniego Szkolenia.
- Jeżeli co innego nie wynika z opisu Szkolenia dostępnego w Witrynie, opłatę za Szkolenie należy wnieść zgodnie z poniższym harmonogramem:
- Opłata rejestracyjna w wysokości 20% wartości Szkolenia w terminie wskazanym w pkt 3.2. Regulaminu.
- Najpóźniej w 40 dniu przed rozpoczęciem Szkolenia należy uiścić pozostałą część płatności wynoszącą 80% wartości Szkolenia.
- Jeżeli zgłoszenie ma miejsce na 40 dni (lub mniej) przed rozpoczęciem Szkolenia, należy uregulować 100% należności w terminie wynikającym z pkt 3.2. Regulaminu.
- Wpłat opłat za Szkolenia należy dokonywać zgodnie z poniższymi danymi:Soft Tissue Institute
os. Dolnośląskie 113, 97-400 Bełchatów
mBank: 02 1140 2004 0000 3902 8325 9674 - W przypadku rezygnacji ze szkolenia z uwagi iż wszystkie płatności odbywają się poprzez elektroniczną płatność za pośrednictwem systemu Paynow, bez względu na czas rezygnacji i przyczynę zwrot kosztów nastąpi po potrąceniu kwoty 72 zł ( siedemdziesiąt dwa złote ) z tytułu prowizji pobranej przez system Paynow.
- Zamawiający mają możliwość udziału w promocji Organizatora “2500 zł zniżki na cały cykl szkoleń” (dalej: „Promocja”). W ramach promocji Organizator przyznaje rabat w wysokości 2500 złotych brutto każdemu Zamawiającemu, który wykupi u Organizatora cykl minimum 6 (sześciu) Szkoleń w ciągu roku kalendarzowego. W przypadku płatności za cykl szkoleń w ratach, rabat zostanie przyznany przy ostatnich płatnościach za Szkolenia.
- Organizator może odmówić udzielenia rabatu lub cofnąć go w przypadku rezygnacji z udziału w jednym lub kilku Szkoleniach lub odwołania Szkolenia za zwrotem uiszczonej ceny, a także w przypadku jakiegokolwiek opóźnienia w płatności ze strony Zamawiającego. Organizator może odwołać lub zawiesić obowiązywanie Promocji, informując o tym na stronach Witryny, co nie dotyczy tych Zamawiających, którzy uiścili opłatę za cykl 6 Szkoleń w danym roku kalendarzowym przed opublikowaniem informacji o zawieszeniu lub odwołaniu Promocji.
IV. Rezygnacja z udziału oraz odwołanie Szkolenia
- Zamawiającemu, który zapłacił za udział w Szkoleniu a nie poinformował Organizatora o swojej nieobecności na 50 dni przed podanym terminem Szkolenia lub odwołał obecność w terminie krótszym niż 50 dni, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
- Zamawiającemu , który zapłacił za udział w Szkoleniu i odwołał swój udział z wyprzedzeniem większym niż 50 dni zostanie zwrócona wpłacona kwota pomniejszona o 72 zł z tytułu prowizji systemu Paynow (wpłata Zamawiającego 100%ceny – 72 zł = kwota zwrotu)
- Zamawiającemu, który wpłacił opłatę rezerwacyjną (20% ceny Szkolenia), a następnie nie uiścił w terminie pozostałej części opłaty, wysyłana jest wiadomość email z ponagleniem. W przypadku, gdy Zamawiający nie uiści zaległej kwoty w terminie 10 dni od otrzymania ponaglenia, Organizator ma prawo wypisać Uczestnika ze Szkolenia z jednoczesnym prawem do zachowania opłaty rezerwacyjnej.
- Jeżeli Zamawiający i Uczestnik są różnymi osobami, każdy z nich ma prawo złożyć Organizatorowi oświadczenia w związku ze Szkoleniem, w tym wiążące oświadczenie o rezygnacji z udziału w Szkoleniu.
- Rezygnacja ze Szkolenia dla swej ważności musi zostać złożona w formie listownej na adres siedziby Organizatora lub na kontaktowy adres email Organizatora wskazany na stronach Witryny. Datą rezygnacji jest data wpłynięcia ( otrzymania ) oświadczenia o rezygnacji do Organizatora.
- W przypadku konieczności odwołania Szkolenia, Organizator poinformuje o tym fakcie Uczestników i Zamawiających bezzwłocznie w formie email. Organizator może w takiej wiadomości podać nowy termin Szkolenia. Każdy Zamawiający może sprzeciwić się zaproponowanemu nowemu terminowi szkolenia co oznaczać będzie rezygnację uprawniającą do zwrotu uiszczonej opłaty, Zamawiającemu zostanie zwrócona wpłacona kwota pomniejszona o 72 zł z tytułu prowizji systemu Paynow (wpłata Zamawiającego 100%ceny – 72 zł = kwota zwrotu ). W razie braku sprzeciwu Zamawiającego w terminie 7 dni od otrzymania informacji o nowym terminie Szkolenia, przyjmuje się, że nowy termin Szkolenia został zaakceptowany i jest wiążący.
- Ewentualny zwrot opłat za Szkolenie jest dokonywany przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, w terminie 7 dni jego wskazania Organizatorowi.
V. Reklamacje
- Każdy Użytkownik Witryny ma prawo złożyć zapytanie lub reklamację dotyczącą funkcjonowania Witryny, wysyłając wiadomość email na adres kontakt@sti.edu.pl. Organizator podejmie starań, aby odpowiedzieć na wiadomość w terminie 14 dni od jej otrzymania.
- Zamawiający ma prawo złożyć reklamację dotyczącą przeprowadzenia Szkolenia w formie listownej na adres siedziby Organizatora lub w formie email na adres kontakt@sti.edu.pl. Prawo do złożenia reklamacji przysługuje w ciągu 14 dni od zakończenia Szkolenia. Brak reklamacji w powyższym terminie Strony będą uznawać za akceptację wykonania usługi przez Zamawiającego. Organizator udzielać będzie odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania.
- Uczestnicy mogą przesyłać drogą e-mailową recenzję Szkolenia, opinie, zarówno pozytywne jak również krytyczne, a także propozycje zmian w programach Szkolenia, tematy nowych kursów, propozycje usprawnień organizacyjnych itp. Wszystkie tego typu sugestie zostaną rozpatrzone przez Organizatora ze szczególną starannością.
VI. Postanowienia końcowe
- Zabronione jest przesyłanie przez Użytkowników treści sprzecznych z prawem poprzez Witrynę.
- Spory wynikłe z korzystania z Witryny oraz udziału w Szkoleniu będą rozpatrywane przez właściwy sąd, zgodnie z przepisami polskiego kodeksu postępowania cywilnego. Jednakże w przypadku Użytkowników i Zamawiających korzystających ze Szkolenia w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową, właściwym sądem będzie sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
- Prawa do wszelkich materiałów dostępnych w Witrynie (np. zdjęć, grafik, opisów, znaków, oprogramowania) są chronione przez prawo i nie są przenoszone na Użytkownika. Korzystanie bez zezwolenia z tych materiałów (ponad dozwolony użytek wynikający z przepisów prawa lub niniejszego Regulaminu) jest zabronione.
- Niniejszy Regulamin może być zmieniony pod warunkiem, że nie naruszy to praw nabytych przez Użytkowników. Zmiany w Regulaminie zostaną opublikowane na stronach Witryny z wyprzedzeniem 14 dni.